سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   سمی ترین
  •  

    کدامین چشمه سمّی شد، که آب از آب می‌ترسد و حتی ذهن ماهیگیر، از قلاب می‌ترسد کدامین وحشت وحشی، گرفته روح دریا را که توفان از خروش و موج از گرداب می‌ترسد گرفته وسعت شب را، غباری آنچنان مبهم که چشم از دیدگاه و ماه از مهتاب می‌ترسد شب است و خیمه‌شب‌بازان و رقص وحشی اشباح مژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می‌ترسد



  • نویسنده: ارسلان(دوشنبه 85/3/15 ساعت 7:15 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9266
    بازدید امروز : 41
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی